Pravila odpovedi

Pravila odpovedi so pogoji, pod katerimi lastnik gostu vrne denar, ko ta odpove svojo rezervacijo. Lastniki izbirajo med 4 standardnimi politikami odpovedi, ki jih BednBlue izvaja za zagotovitev zaščite gosta in lastnika. Na vsaki ponudbi in vsaki rezervaciji je jasno navedena politika odpovedi, ki jo je izbral lastnik. Gostje lahko morebitne kazni pregledajo tako, da v podrobnostih potovanja preverijo, katera politika velja, in rezervacijo prekličejo s klikom na "Prekliči" na določeni rezervaciji.

  • Prilagodljiv
  • Zmerno
  • Strogo
  • Super strogi

Prilagodljivo: 100% zneska pristojbine za jahto se povrne, če se odpoved odpove do 7 dni pred prijavo, in 50%, če se odpove do 1 dan pred prijavo.

  • 100% zneska pristojbine za jahto se povrne, če je odpoved opravljena do 7 dni pred lokalnim datumom in uro prijave na seznamu (ali 2x1 PM, če ta ni navedena), pristojbine za storitve pa se ne povrnejo.
  • 50% zneska pristojbine za jahto se povrne, če je odpoved opravljena od 6 dni do 1 dan pred lokalnim datumom in uro prijave na seznamu (ali 2:00 PM, če ta ni navedena), pristojbine za storitve pa se ne povrnejo.
  • Stroški za jahto in storitve se ne povrnejo, če je odpoved opravljena manj kot 24 ur pred lokalnim datumom in uro prijave na seznamu (ali 2x1 PM, če ta ni navedena).
  • Če je bila plačana pristojbina za marino, se vrne, če gost ne pride na seznam.
  • Pristojbine za gorivo in privez, če so bile plačane, se vrnejo, če gost ne pride na seznam.
  • Pristojbina APA, če je bila plačana, bo povrnjena, če gost ne pride na seznam.
  • Če je bila pristojbina za čiščenje plačana, se povrne, če gost ne pride na seznam.
  • Ob predčasni odjavi se ne povrne nobena pristojbina za jahto, storitve in čiščenje. Pristojbine za gorivo in privez, če so bile plačane, se vrnejo za preostale dni rezervacije. Pristojbina APA, če je bila plačana, se povrne brez zneska, ki je bil že porabljen v času trajanja potovanja. Poleg tega se pristojbina za marino na drugem terminalu, če je bila plačana, povrne, ko se gost(-i) odjavi(-jo) v isti marini/pristanu, v katerem se je(-so) prijavil(-i).
  • Če je odpoved opravljena do 48 ur po tem, ko lastnik sprejme rezervacijo, in če je med dnevom rezervacije in dnevom prihoda najmanj 7 dni, se povrne celoten znesek rezervacije. Če je gost po sprejetju določene rezervacije opravil novo potrjeno rezervacijo, se stroški storitev ne povrnejo.
  • Vsako pritožbo v zvezi z rezervacijo mora katera koli stranka vložiti v 24 urah po prihodu.
  • Družba BednBlue bo lahko posredovala pri vseh pritožbah, če bo to potrebno, in bo imela vedno zadnjo besedo v finančnih sporih.
  • Rezervacija se šteje za uradno preklicano le, če je preklic opravljen prek spletnega mesta BednBlue. Če želite rezervacijo preklicati, kliknite Moja potovanja in nato Preklicati.
  • Pravila odpovedi lahko nadomestijo olajševalne okoliščine (v skladu s Pogoji uporabe storitev BednBlue), Pravila vračila in odpovedi s strani BednBlue, kadar iz kakršnega koli razloga Pogoji uporabe storitev so bile kršene.

Zmerno: Pri odpovedi do 31 dni pred prijavo se povrne 100% zneska pristojbine za jahto, pri odpovedi do 8 dni pred prijavo pa 50%.

  • 100% zneska pristojbine za jahto se povrne, če je odpoved opravljena do 31 dni pred lokalnim datumom in uro prijave na seznamu (ali 2x1 PM, če ta ni navedena), pristojbine za storitve se ne povrnejo.
  • 50% zneska pristojbine za jahto se povrne, če je odpoved opravljena od 30 dni do 8 dni pred lokalnim datumom in uro prijave na seznamu (ali 2:00 PM, če ta ni navedena), pristojbine za storitve pa se ne povrnejo.
  • Pristojbine za jahte in storitve se ne povrnejo, če je odpoved opravljena manj kot 7 dni pred lokalnim datumom in uro prijave na seznamu (ali 2x1 PM, če ta ni navedena).
  • Če je bila plačana pristojbina za marino, se vrne, če gost ne pride na seznam.
  • Pristojbine za gorivo in privez, če so bile plačane, se vrnejo, če gost ne pride na seznam.
  • Pristojbina APA, če je bila plačana, bo povrnjena, če gost ne pride na seznam.
  • Če je bila pristojbina za čiščenje plačana, se povrne, če gost ne pride na seznam.
  • Ob predčasni odjavi se ne povrne nobena pristojbina za jahto, storitve in čiščenje. Pristojbine za gorivo in privez, če so bile plačane, se vrnejo za preostale dni rezervacije. Pristojbina APA, če je bila plačana, se povrne brez zneska, ki je bil že porabljen v času trajanja potovanja. Poleg tega se pristojbina za marino na drugem terminalu, če je bila plačana, povrne, ko se gost(-i) odjavi(-jo) v isti marini/pristanu, v katerem se je(-so) prijavil(-i).
  • Če je odpoved opravljena do 48 ur po tem, ko lastnik sprejme rezervacijo, in če je med dnevom rezervacije in dnevom prihoda najmanj 7 dni, se povrne celoten znesek rezervacije. Če je gost po sprejetju določene rezervacije opravil novo potrjeno rezervacijo, se stroški storitev ne povrnejo.
  • Vsako pritožbo v zvezi z rezervacijo mora katera koli stranka vložiti v 24 urah po prihodu.
  • Družba BednBlue bo lahko posredovala pri vseh pritožbah, če bo to potrebno, in bo imela vedno zadnjo besedo v finančnih sporih.
  • Rezervacija se šteje za uradno preklicano le, če je preklic opravljen prek spletnega mesta BednBlue. Če želite rezervacijo preklicati, kliknite Moja potovanja in nato Preklicati.
  • Pravila odpovedi lahko nadomestijo olajševalne okoliščine (v skladu s Pogoji uporabe storitev BednBlue), Pravila vračila in odpovedi s strani BednBlue, kadar iz kakršnega koli razloga Pogoji uporabe storitev so bile kršene.

Strogo: Pri odpovedi do 31 dni pred prijavo je mogoče vrniti 60% zneska pristojbine za jahto.

  • 60% zneska pristojbine za jahto se povrne, če je odpoved opravljena do 31 dni pred lokalnim datumom in uro prijave na seznamu (ali 2x1 PM, če ta ni navedena), pristojbine za storitve pa se ne povrnejo.
  • Pristojbine za jahte in storitve se ne povrnejo, če je odpoved opravljena manj kot 30 dni pred lokalnim datumom in uro prijave na seznamu (ali 2x1 PM, če ta ni navedena).
  • Če je bila plačana pristojbina za marino, se vrne, če gost ne pride na seznam.
  • Pristojbine za gorivo in privez, če so bile plačane, se vrnejo, če gost ne pride na seznam.
  • Če je bila pristojbina za čiščenje plačana, se povrne, če gost ne pride na seznam.
  • Pristojbina APA, če je bila plačana, bo povrnjena, če gost ne pride na seznam.
  • Ob predčasni odjavi se ne povrne nobena pristojbina za jahto, storitve in čiščenje. Pristojbine za gorivo in privez, če so bile plačane, se vrnejo za preostale dni rezervacije. Pristojbina APA, če je bila plačana, se povrne brez zneska, ki je bil že porabljen v času trajanja potovanja. Poleg tega se pristojbina za marino na drugem terminalu, če je bila plačana, povrne, ko se gost(-i) odjavi(-jo) v isti marini/pristanu, v katerem se je(-so) prijavil(-i).
  • Vsako pritožbo v zvezi z rezervacijo mora katera koli stranka vložiti v 24 urah po prihodu.
  • Če je odpoved opravljena do 48 ur po tem, ko lastnik sprejme rezervacijo, in če je med dnevom rezervacije in dnevom prihoda najmanj 7 dni, se povrne celoten znesek rezervacije. Če je gost po sprejetju določene rezervacije opravil novo potrjeno rezervacijo, se stroški storitev ne povrnejo.
  • Družba BednBlue bo lahko posredovala pri vseh pritožbah, če bo to potrebno, in bo imela vedno zadnjo besedo v finančnih sporih.
  • Rezervacija se šteje za uradno preklicano le, če je preklic opravljen prek spletnega mesta BednBlue. Če želite rezervacijo preklicati, kliknite Moja potovanja in nato Preklicati.
  • Pravila odpovedi lahko nadomestijo olajševalne okoliščine (v skladu s Pogoji uporabe storitev BednBlue), Pravila vračila in odpovedi s strani BednBlue, kadar iz kakršnega koli razloga Pogoji uporabe storitev so bile kršene.

Super strogi: Pri odpovedi do 60 dni pred prijavo se vrne 50% zneska pristojbine za jahto.

  • 50% zneska pristojbine za jahto se povrne, če je odpoved opravljena do 60 dni pred lokalnim datumom in uro prijave na seznamu (ali 2x1 PM, če ta ni navedena), pristojbine za storitve pa se ne povrnejo.
  • Pristojbine za jahte in storitve se ne povrnejo, če je odpoved opravljena manj kot 59 dni pred lokalnim datumom in uro prijave na seznamu (ali 2x1 PM, če ta ni navedena).
  • Če je bila plačana pristojbina za marino, se vrne, če gost ne pride na seznam.
  • Pristojbine za gorivo in privez, če so bile plačane, se vrnejo, če gost ne pride na seznam.
  • Če je bila pristojbina za čiščenje plačana, se povrne, če gost ne pride na seznam.
  • Pristojbina APA, če je bila plačana, bo povrnjena, če gost ne pride na seznam.
  • Ob predčasni odjavi se ne povrne nobena pristojbina za jahto, storitve in čiščenje. Pristojbine za gorivo in privez, če so bile plačane, se vrnejo za preostale dni rezervacije. Pristojbina APA, če je bila plačana, se povrne brez zneska, ki je bil že porabljen v času trajanja potovanja. Poleg tega se pristojbina za marino na drugem terminalu, če je bila plačana, povrne, ko se gost(-i) odjavi(-jo) v isti marini/pristanu, v katerem se je(-so) prijavil(-i).
  • Vsako pritožbo v zvezi z rezervacijo mora katera koli stranka vložiti v 24 urah po prihodu.
  • Če je odpoved opravljena do 48 ur po tem, ko lastnik sprejme rezervacijo, in če je med dnevom rezervacije in dnevom prihoda najmanj 7 dni, se povrne celoten znesek rezervacije. Če je gost po sprejetju določene rezervacije opravil novo potrjeno rezervacijo, se stroški storitev ne povrnejo.
  • Družba BednBlue bo lahko posredovala pri vseh pritožbah, če bo to potrebno, in bo imela vedno zadnjo besedo v finančnih sporih.
  • Rezervacija se šteje za uradno preklicano le, če je preklic opravljen prek spletnega mesta BednBlue. Če želite rezervacijo preklicati, kliknite Moja potovanja in nato Preklicati.
  • Pravila odpovedi lahko nadomestijo olajševalne okoliščine (v skladu s Pogoji uporabe storitev BednBlue), Pravila vračila in odpovedi s strani BednBlue, kadar iz kakršnega koli razloga Pogoji uporabe storitev so bile kršene.